logo-carefleet-2017

Przeglądy i naprawy serwisowe

Co wchodzi w zakres usługi serwisowej Carefleet?

W skład usługi serwisowej Carefleet wchodzą przeglądy okresowe, naprawy mechaniczne wynikające z eksploatacji pojazdu oraz serwis ogumienia (wymiana i przechowywanie opon).

Gdzie mogę dokonać przeglądu mojego pojazdu?

Przeglądy i naprawy wykonywane są w serwisach współpracujących z Carefleet S.A., Badania techniczne odbywają się w Okręgowych Stacjach Kontroli Pojazdów wskazanych przez Carefleet.

O czym powinienem pamiętać udając się do serwisu?

Przed przekazaniem samochodu do naprawy należy okazać kartę serwisową Carefleet oraz poinformować doradcę serwisowego o tym, że pojazd jest zarządzany w Carefleet S.A.

Kiedy mam wykonać badanie techniczne mojego auta?

Termin następnego obowiązkowego badania technicznego jest wskazany w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.

Odstawiłem auto na przegląd, a serwis informuje mnie o potrzebie zamówienia dodatkowych części. Moje auto będzie unieruchomione. Co powinienem zrobić?

Należy skontaktować się z Carefleet Assistance, które udostępni auto zastępcze.  Długość wynajmu zależy od wybranego wariantu Assistance. Nasi konsultanci są do dyspozycji Klientów przez całą dobę pod numerem +48 22 543 66 66.

Korzystając z naszego serwisu wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, dowiedz się więcej.