logo-carefleet-2017

Carefleet Assistance

Co wchodzi w zakres usługi Carefleet Assistance

W zakres Carefleet Assistance wchodzi:

  • Naprawa pojazdu na miejscu wystąpienia zdarzenia
  • Holowanie do najbliższego serwisu
  • Opieka dla kierowcy i pasażerów (pomoc w zorganizowaniu dalszej podróży lub zapewnienie noclegu)
  • Samochód zastępczy - zgodnie z warunkami wykupionego pakietu Assistance

Jakie zdarzenia objęte są Carefleet Assistance?

  • Awaria, wypadek
  • Rozładowany akumulator
  • Uszkodzenie ogumienia
  • Kradzież pojazdu

Mój samochód jest unieruchomiony i wymaga holowania. Co powinienem zrobić?

W przypadku, gdy samochód jest unieruchomiony i wymaga holowania, należy zadzwonić pod numer telefonu naszego całodobowego Carefleet Assistance +48 22 543 66 66, gdzie konsultanci udzielą stosownej pomocy.

Kiedy przysługuje mi auto zastępcze?

Samochód zastępczy przysługuje Użytkownikowi w przypadku awarii lub szkody, której naprawa przekracza czas 12h (jeżeli pojazd musi pozostać w serwisie do dnia następnego). Nie obejmuje to sytuacji, w której samochód znajduje się w serwisie w ramach rutynowych czynności serwisowych.

O czym powinienem pamiętać użytkując auto zastępcze?

  • Miejsce zwrotu pojazdu zastępczego ustalają Państwo z Carefleet Assistance (zwykle jest to wypożyczalnia samochodów lub serwis)
  • Samochód zastępczy powinien być zwrócony czysty i zatankowany
  • Czas użyczenia samochodu zastępczego trwa nie dłużej niż do momentu zakończenia naprawy.

Korzystając z naszego serwisu wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, dowiedz się więcej.