
W przypadku wystąpienia szkody należy:
Zapraszamy do autoryzowanego serwisu producenta pojazdu, gdzie rozpatrzony zostanie wniosek o naprawę gwarancyjną (dot. sytuacji gdy pojazd jest w okresie trwania gwarancji). Konieczne jest przedstawienie uzupełnionej książki pojazdu.
Po zgłoszeniu szkody do COK Carefleet, skontaktuje się z Tobą nasz pracownik i poprowadzi przez proces likwidacji szkody. Nasz konsultant wskaże serwis, w którym odbędzie się naprawa. W przypadku unieruchomienia pojazdu, pomoc drogowa przetransportuje samochód do wskazanego serwisu.
W razie pytań prosimy o kontakt z COK Carefleet (+48 71 3 777 555)
Pojazd zastępczy przysługuje wszystkim Klientom, którzy posiadają pakiet Assistance. Pojazd zastępczy jest udostępniany w momencie przekazania uszkodzonego samochodu do naprawy.
Należy przekazać oryginał pokwitowania zatrzymania dowodu rejestracyjnego do serwisu realizującego naprawę Twojego samochodu. Dowód rejestracyjny zostanie zwrócony użytkownikowi pojazdu po naprawie.
W przypadku włamania, aktu wandalizmu, kradzieży pojazdu lub jego części, należy niezwłocznie powiadomić Policję. Zdarzenie należy zgłosić do COK Carefleet, gdzie Klient zostanie poinformowany o dalszych działaniach. Pracownicy Carefleet pomogą Państwu w dopełnieniu formalności.
W przypadku wystąpienia szkody należy:
Zapraszamy do autoryzowanego serwisu producenta pojazdu, gdzie rozpatrzony zostanie wniosek o naprawę gwarancyjną (dot. sytuacji gdy pojazd jest w okresie trwania gwarancji). Konieczne jest przedstawienie uzupełnionej książki pojazdu.
Po zgłoszeniu szkody do COK Carefleet, skontaktuje się z Tobą nasz pracownik i poprowadzi przez proces likwidacji szkody. Nasz konsultant wskaże serwis, w którym odbędzie się naprawa. W przypadku unieruchomienia pojazdu, pomoc drogowa przetransportuje samochód do wskazanego serwisu.
W razie pytań prosimy o kontakt z COK Carefleet (+48 71 3 777 555)
Pojazd zastępczy przysługuje wszystkim Klientom, którzy posiadają pakiet Assistance. Pojazd zastępczy jest udostępniany w momencie przekazania uszkodzonego samochodu do naprawy.
Należy przekazać oryginał pokwitowania zatrzymania dowodu rejestracyjnego do serwisu realizującego naprawę Twojego samochodu. Dowód rejestracyjny zostanie zwrócony użytkownikowi pojazdu po naprawie.
W przypadku włamania, aktu wandalizmu, kradzieży pojazdu lub jego części, należy niezwłocznie powiadomić Policję. Zdarzenie należy zgłosić do COK Carefleet, gdzie Klient zostanie poinformowany o dalszych działaniach. Pracownicy Carefleet pomogą Państwu w dopełnieniu formalności.