Co wchodzi w zakres usługi serwisu ogumienia? 

Serwis ogumienia w Carefleet oferuje:

  • Sezonową wymianę opon
  • Wymianę lub naprawę uszkodzonej opony
  • Wymianę opon zużytych
  • Przechowywanie opon

Kiedy i jak dokonywana jest sezonowa wymiana opon w moim samochodzie? 

Wymiana opon realizowana jest w dogodnym dla Klienta terminie, a zazwyczaj rozpoczyna się w kwietniu oraz październiku. W celu dokonania sezonowej wymiany opon, należy skontaktować się bezpośrednio z serwisem oponiarskim w którym ostatnio była ona realizowana. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem pojazdu i nie wiesz, który to serwis możesz zadzwonić do COK Carefleet (+48 71 3 777 555), gdzie uzyskasz stosowną informację, a jeśli zajdzie taka potrzebna zlecisz relokację opon do dogodnego dla Ciebie serwisu.

Co robić w razie uszkodzenia opony? 

W razie uszkodzenia opony prosimy o kontakt z COK Carefleet (+48 71 3 777 555). Przekażemy informację o najbliższym punkcie serwisowym, w którym opona zostanie naprawiona lub wymieniona na nową.

Serwis informuje mnie o potrzebie wymiany zużytych opon. Co powinienem zrobić? 

W przypadku stwierdzenia, iż opony nie nadają się do dalszej eksploatacji, należy skontaktować z COK Carefleet. Nasi konsultanci przekażą informację o dalszych czynnościach.

Gdzie przechowywane są moje opony?

W celu lepszej kontroli stanu opon, a także dla usprawnienia działań operacyjnych podczas wymiany, ogumienie jest przechowywane wyłącznie w serwisach oponiarskich wskazanych przez Carefleet S.A.

Co wchodzi w zakres usługi serwisu ogumienia? 

Serwis ogumienia w Carefleet oferuje:

  • Sezonową wymianę opon
  • Wymianę lub naprawę uszkodzonej opony
  • Wymianę opon zużytych
  • Przechowywanie opon

Kiedy i jak dokonywana jest sezonowa wymiana opon w moim samochodzie? 

Wymiana opon realizowana jest w dogodnym dla Klienta terminie, a zazwyczaj rozpoczyna się w kwietniu oraz październiku. W celu dokonania sezonowej wymiany opon, należy skontaktować się bezpośrednio z serwisem oponiarskim w którym ostatnio była ona realizowana. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem pojazdu i nie wiesz, który to serwis możesz zadzwonić do COK Carefleet (+48 71 3 777 555), gdzie uzyskasz stosowną informację, a jeśli zajdzie taka potrzebna zlecisz relokację opon do dogodnego dla Ciebie serwisu.

Co robić w razie uszkodzenia opony? 

W razie uszkodzenia opony prosimy o kontakt z COK Carefleet (+48 71 3 777 555). Przekażemy informację o najbliższym punkcie serwisowym, w którym opona zostanie naprawiona lub wymieniona na nową.

Serwis informuje mnie o potrzebie wymiany zużytych opon. Co powinienem zrobić? 

W przypadku stwierdzenia, iż opony nie nadają się do dalszej eksploatacji, należy skontaktować z COK Carefleet. Nasi konsultanci przekażą informację o dalszych czynnościach.

Gdzie przechowywane są moje opony?

W celu lepszej kontroli stanu opon, a także dla usprawnienia działań operacyjnych podczas wymiany, ogumienie jest przechowywane wyłącznie w serwisach oponiarskich wskazanych przez Carefleet S.A.