Carefleet Assistance

Carefleet Assistance

Co wchodzi w zakres usługi Carefleet Assistance

W zakres Carefleet Assistance wchodzi:

  • Naprawa pojazdu na miejscu wystąpienia zdarzenia

Awaria auta może zdarzyć się, kiedy będziesz w podróży służbowej, dziesiątki kilometrów od firmy domu i najbliższego warsztatu. Jeśli znajdziesz się w takiej sytuacji, usługa assistance i naprawa pojazdu leasingowanego mogą okazać się na wagę złota.

W takim przypadku do miejsca, w którym znajduje się zepsuty pojazd, dociera fachowiec. Niekiedy okazuje się, że jest on w stanie poradzić sobie z naprawą samochodu na miejscu. Dzięki temu będziesz mógł kontynuować swoją podróż.

  • Holowanie do najbliższego serwisu

Bywa, że naprawa samochodu na miejscu wystąpienia zdarzenia nie jest możliwa. Wtedy jedynym ratunkiem jest powierzenie auta fachowcom z najbliższego serwisu. 

Assistance Carefleet obejmuje również holowanie pojazdu w leasingu. Tym samym nie zostaniesz pozostawiony sam w sobie i nie będziesz zmuszony szukać pomocy na własną rękę. Pojazd zostanie odstawiony do punktu, w którym będzie reperowany – to, jak długo będzie usuwana usterka, będzie zależeć od jej rodzaju.

  • Opieka dla kierowcy i pasażerów (pomoc w zorganizowaniu dalszej podróży lub zapewnienie noclegu)

Obawiasz się, że będąc w delegacji czy odbywając ważną podróż służbową, Twój samochód ulegnie niespodziewanej awarii, a Ty będziesz musiał zrezygnować ze swoich planów? Nawet jeśli leasingowane auto odmówi posłuszeństwa, będziesz mógł dotrzeć do celu – zapewnia to assistance w leasingu.

Zostanie udzielone Ci wsparcie, tak abyś mógł kontynuować podróż. Jeśli okaże się to konieczne, będziesz mógł liczyć również na organizację noclegu. 

  • Samochód zastępczy – zgodnie z warunkami wykupionego pakietu Assistance

Assistance w leasingu to coś więcej niż zabezpieczenie na wypadek awarii auta – to gwarancja tego, że otrzymasz wsparcie, jakiego będziesz potrzebował w najtrudniejszych, nieprzewidzianych sytuacjach. 

Jeśli auto jest Ci niezbędne – np. do wywiązywania się z obowiązków zawodowych – a odmówi ono posłuszeństwa, ulegnie awarii, zniszczeniu, będziesz mógł liczyć na samochód zastępczy. Otrzymasz go na takich warunkach i na taki czas, o jakim była mowa w zawartej przez Ciebie umowie.


Jakie zdarzenia objęte są Carefleet Assistance?

Zakres Carefleet Assistance jest bardzo szeroki. Dlatego będziesz dobrze zabezpieczony na szereg nieprzewidzianych okoliczności.

  • Awaria, wypadek

Stłuczka, przegrzany silnik, zerwany pasek klinowy, niesprawne hamulce – zgłoś się do nas, a pomożemy Ci tych trudnych sytuacjach. 

  • Rozładowany akumulator

Rozładowanie akumulatora w samochodzie leasingowym to ogromny problem zwłaszcza wtedy, gdy jesteś umówiony na spotkanie biznesowe i musisz pilnie dojechać do klienta. Nie jesteś jednak wtedy bezradny – pod warunkiem, że masz pakiet Assistance Carefleet.

  • Uszkodzenie ogumienia

Naprawa pojazdu leasingowanego lub jego holowanie dotyczy również sytuacji, gdy złapiesz “gumę”. Nie pozostawimy Cię wtedy samemu sobie – zadzwoń do nas, a na miejscu zdarzenia pojawi się fachowiec.

  • Kradzież pojazdu

W tym przypadku pakiet Assistance Carefleet daje możliwość korzystania z auta zastępczego. 


Mój samochód jest unieruchomiony i wymaga holowania. Co powinienem zrobić?

W przypadku, gdy samochód jest unieruchomiony i wymaga holowania, należy zadzwonić pod numer telefonu naszego całodobowego Carefleet Assistance +48 22 543 66 66, gdzie konsultanci udzielą stosownej pomocy.


Kiedy przysługuje mi auto zastępcze?

Samochód zastępczy przysługuje Użytkownikowi w przypadku awarii lub szkody, której naprawa przekracza czas 12h (jeżeli pojazd musi pozostać w serwisie do dnia następnego). Nie obejmuje to sytuacji, w której samochód znajduje się w serwisie w ramach rutynowych czynności serwisowych.


O czym powinienem pamiętać użytkując auto zastępcze?

  • Miejsce zwrotu pojazdu zastępczego ustalają Państwo z Carefleet Assistance (zwykle jest to wypożyczalnia samochodów lub serwis)
  • Samochód zastępczy powinien być zwrócony czysty i zatankowany
  • Czas użyczenia samochodu zastępczego trwa nie dłużej niż do momentu zakończenia naprawy.

Assistance w leasingu – na czym polega ta usługa?

Lubisz być przygotowany na każdą ewentualność? Często odbywasz ważne podróże służbowe? W takim razie nie obejdziesz się bez pakietu Assistance Carefleet. Tym, co zapewniamy naszym klientom, jest szeroki zakres świadczeń i pomoc w najtrudniejszych sytuacjach. 

Możesz na nas liczyć, ponieważ:

  • błyskawicznie zareagujemy na Twoje zgłoszenie – zapewniamy holowanie pojazdu w leasingu, jego naprawę – także na miejscu. Robimy, co w naszej mocy, abyś nie musiał długo czekać na pomoc;
  • nie zostawimy Cię samego z problemem – np. gdy dojdzie do rozładowania akumulatora w samochodzie leasingowym;
  • możesz liczyć na samochód zastępczy, jeśli leasingowane auto będzie wymagało dłuższego pobytu w serwisie – dzięki temu nie pozostaniesz bez środka transportu, To samo dotyczy kradzieży samochodu – zostanie udzielona Ci stosowna pomoc oraz będziesz mógł korzystać z innego pojazdu;
  • zapewnimy Ci wsparcie, jeśli okaże się, że samochód musi zostać w serwisie na dłużej, a do wypadku, awarii doszło wiele kilometrów od Twojego domu, celu podróży – pomożemy Ci zorganizować nocleg.

Dlaczego usługa assistance to poduszka bezpieczeństwa dla naszych klientów?

Wyjeżdżając w trasę, nie możesz przewidzieć wszystkich sytuacji, które zdarzają się na drodze. Pakiet Assistance Carefleet powstał po to, abyś zawsze mógł skontaktować się z nami i otrzymać solidne wsparcie. Jest to szczególnie ważne w przypadku samochodów wykorzystywanych w firmach – awaria auta może uniemożliwić realizację planów.

Dlatego decydując się na nasz leasing, postaw także na Assistance Carefleet – to sposób na to, abyś mógł zawsze spokojnie podróżować i dotrzeć do celu!