Co wchodzi w zakres usługi Carefleet Assistance
W zakres Carefleet Assistance wchodzi:
- Naprawa pojazdu na miejscu wystąpienia zdarzenia
- Holowanie do najbliższego serwisu
- Opieka dla kierowcy i pasażerów (pomoc w zorganizowaniu dalszej podróży lub zapewnienie noclegu)
- Samochód zastępczy – zgodnie z warunkami wykupionego pakietu Assistance
Jakie zdarzenia objęte są Carefleet Assistance?
- Awaria, wypadek
- Rozładowany akumulator
- Uszkodzenie ogumienia
- Kradzież pojazdu
Mój samochód jest unieruchomiony i wymaga holowania. Co powinienem zrobić?
W przypadku, gdy samochód jest unieruchomiony i wymaga holowania, należy zadzwonić pod numer telefonu naszego całodobowego Carefleet Assistance +48 22 543 66 66, gdzie konsultanci udzielą stosownej pomocy.
Kiedy przysługuje mi auto zastępcze?
Samochód zastępczy przysługuje Użytkownikowi w przypadku awarii lub szkody, której naprawa przekracza czas 12h (jeżeli pojazd musi pozostać w serwisie do dnia następnego). Nie obejmuje to sytuacji, w której samochód znajduje się w serwisie w ramach rutynowych czynności serwisowych.
O czym powinienem pamiętać użytkując auto zastępcze?
- Miejsce zwrotu pojazdu zastępczego ustalają Państwo z Carefleet Assistance (zwykle jest to wypożyczalnia samochodów lub serwis)
- Samochód zastępczy powinien być zwrócony czysty i zatankowany
- Czas użyczenia samochodu zastępczego trwa nie dłużej niż do momentu zakończenia naprawy.