W przypadku wystąpienia szkody należy:
nr notatki policyjnej/nr sprawy oraz jednostkę Policji (należy zadbać, aby w notatce policyjnej uwzględniono uszkodzenia powstałe w pojeździe wskutek zdarzenia),
nr rejestracyjny samochodu sprawcy,
imię i nazwisko sprawcy,
dane właściciela pojazdu sprawcy, zgodnie z dowodem rejestracyjnym pojazdu, jeżeli nie jest nim kierujący pojazdem w chwili zdarzenia,
nr polisy sprawcy oraz nazwę ubezpieczyciela (należy sprawdzić datę ważności polisy OC oraz upewnić się czy ubezpieczenie dotyczy pojazdu sprawcy).
Zapraszamy do autoryzowanego serwisu producenta pojazdu, gdzie rozpatrzony zostanie wniosek o naprawę gwarancyjną (dot. sytuacji gdy pojazd jest w okresie trwania gwarancji). Konieczne jest przedstawienie uzupełnionej książki pojazdu.
Po zgłoszeniu szkody do COK Carefleet, skontaktuje się z Tobą nasz pracownik i poprowadzi przez proces likwidacji szkody. Nasz konsultant wskaże serwis, w którym odbędzie się naprawa. W przypadku unieruchomienia pojazdu, pomoc drogowa przetransportuje samochód do wskazanego serwisu.
W razie pytań prosimy o kontakt z COK Carefleet (+48 71 3 777 555).
Pojazd zastępczy przysługuje wszystkim Klientom, którzy posiadają pakiet Assistance. Pojazd zastępczy jest udostępniany w momencie przekazania uszkodzonego samochodu do naprawy.
Należy przekazać oryginał pokwitowania zatrzymania dowodu rejestracyjnego do serwisu realizującego naprawę Twojego samochodu. Dowód rejestracyjny zostanie zwrócony użytkownikowi pojazdu po naprawie.
W przypadku włamania, aktu wandalizmu, kradzieży pojazdu lub jego części, należy niezwłocznie powiadomić Policję. Zdarzenie należy zgłosić do COK Carefleet, gdzie Klient zostanie poinformowany o dalszych działaniach. Pracownicy Carefleet pomogą Państwu w dopełnieniu formalności.