Aktualności Carefleet, 2023-09-06
Pod koniec sierpnia Carefleet zrealizował kolejną, dużą umowę flotową dla jednego z długoletnich partnerów biznesowych – firmy Selena S.A.
Partnerstwo biznesowe Grupy Credit Agricole i Selena S.A. opiera się na całościowej i długoletniej współpracy. Najnowszym wymiernym efektem tej relacji jest umowa flotowa, zawiązania pomiędzy renomowany podmiotem z branży budowlanej i Carefleet – spółką należącą do Grupy Credit Agricole. W ramach współpracy, do pracowników naszego klienta i długoletniego partnera – Selena S.A. – trafiło 48 Volkswagenów T-Roc.
Elastyczny kontrakt realizowany był etapami. Najpierw, zgodnie z oczekiwaniami zamawiającego, wybrano konkretne modele i specyfikacje aut. W następnym kroku pracownicy Seleny odbyli jazdy próbne. Flotę dostosowano do potrzeb przyszłych użytkowników. Odbiory pojazdów od autoryzowanego dealera niemieckiego producenta trwały 3 dni i zostały uzupełnione szkoleniami z ich użytkowania poprowadzone przez ekspertów Carefleet.
Przebieg całego procesu krótko podsumowuje odpowiedzialny za finalizację umowy Jacek Krukowski, Senior Account Manager Carefleet S.A.: „To była sprawnie zrealizowana oferta. Klient miał bardzo konkretne oczekiwania co do preferowanej marki i rodzaju napędu wymienianej floty. To pozwoliło na skrócenie etapu selekcji pojazdów, dla których przygotowaliśmy kalkulację. Doskonale znamy rynek automotive i wiemy, które z modeli spełnią wymogi stawiane przez klienta. Zaoszczędzony czas mogliśmy wykorzystać na jeszcze lepsze i bardziej drobiazgowe dopasowanie oferty. A do tego wszystkie pojazdy objęte są pełnym pakietem oferowanych przez nas usług dodatkowych. To najlepsza gwarancja bezproblemowego i komfortowego użytkowania floty w nadchodzących latach. Taka kooperacja ze stabilnym partnerem to czysta przyjemność!”
Krukowski zwraca też uwagę na wzajemną relację obu stron: „Selena S.A. to jeden z najdłużej współpracujących z nami podmiotów. To wieloletnie zaufanie zawsze procentuje w tego typu procesach. Klienci, którzy są z nami od lat, doskonale znają naszą jakość, otwartość i elastyczność. Wiedzą, że spełnimy ich oczekiwania. A my to po prostu robimy. Orientacja na klienta to klucz naszej codziennej pracy.”
Opiekun procesu podkreśla również znaczenie jego pozostałych uczestników: „Ta umowa nie powstałaby tak szybko i sprawnie, gdyby nie praca zespołów wewnętrznych Carefleet. Każdy nasz sukces jest wynikiem wspólnego działania wielu pionów firmy, czyli po prostu efektywną kooperacją moich koleżanek i kolegów. To dobra okazja, aby im podziękować. Szczególne gratulacje należą się Działowi Obsługi Sprzedaży (DOS) z Moniką Lenkiewicz, Liderką DOS Carefleet na czele oraz Klaudii Cegiele, Starszej Specjalistce ds. Obsługi Sprzedaży, która przeprowadziła proces rejestracji wszystkich pojazdów.