Aktualności Carefleet, 2023-01-11
Jak co roku, zapytaliśmy 100 naszych klientów o to, jak widzą codzienną współpracę z Carefleet. Z pomocą renomowanego Instytutu Keralla Research zadaliśmy ponad 30 szczegółowych pytań dwóm grupom respondentów – fleet managerom oraz użytkownikom aut służbowych. Ich ocena dotyczyła okresu między czerwcem 2021 a czerwcem 2022 roku.
Pytaliśmy o tematy związane z 6 obszarami naszej działalności:
Ogólny, uśredniony wskaźnik satysfakcji klientów wyniósł 5,11 (w skali 1-6). W żadnym z badanych obszarów nie osiągnęliśmy wyniku niższego niż 80% zadowolonych klientów. Szczególnie wysoko ocenieni zostali opiekunowie Carefleet – z każdego aspektu ich pracy (badano m.in. czas reakcji na zgłoszenie, zaangażowanie czy profesjonalizm) zadowolonych jest co najmniej 9 na 10 naszych klientów.
Korzystając z wniosków z badania, już jesienią 2022 roku uprościliśmy procedurę zwrotu pojazdu. Nowa zakładka na naszej stronie www, w 5 przejrzystych krokach tłumaczy, jak łatwo i szybko oddać samochód flotowy po wygaśnięciu umowy. Z kolei wprowadzenie elektronicznego protokołu zdawczo-odbiorczego (e-PZO) pozwoliło nam zaoszczędzić niepotrzebnych wydruków, a naszym klientom – sporo cennego czasu. Dziękujemy, że swoimi opiniami pomagacie nam ulepszać codzienne funkcjonowanie Carefleet.
Następna edycja badania jest już w przygotowaniu.