Aktualności Carefleet, 2022-04-08
5,34 – tak w 6-stopiniowej skali Klienci oceniają satysfakcję ze współpracy z Carefleet w 2021 roku – wynika z badania zrealizowanego pod przez Instytut Keralla Research, którego celem było zebranie informacji na temat zadowolenia Klientów z usług świadczonych przez naszą, firmę a także poziomu oferowanej obsługi. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym raportem z badania, który publikujemy na końcu poniższego artykułu.
Łącznie w badaniu wzięło udział 200 przedstawicieli firm korzystających z wynajmu długoterminowego. Respondenci reprezentowali każdy segment Klienta Carefleet, począwszy od firm z flotą od 1 do 5 samochodów, po przedsiębiorstwa posiadające ponad 100 pojazdów. Analogicznie rozkład próby kształtował się dla parametrów, takich jak zatrudnienie oraz branża.
– W naszej opinii cykliczne Badania Satysfakcji Klienta są jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających budowanie długotrwałej relacji. W Carefleet z dużą atencją podchodzimy do głosu naszych Klientów, bo na ich zadowoleniu w dużej mierze opiera się idea funkcjonowania firm oferujących wynajem długoterminowy pojazdów. Zapewniamy nie tylko finansowanie aut, ale przede wszystkim wspieramy osoby odpowiedzialne za flotę oraz jej użytkowników na każdym etapie współpracy, począwszy od wyboru samochodów, poprzez pomoc w tworzeniu efektywnej polityki flotowej, skończywszy na optymalizacji kosztów i rozwiązań – powiedział Bartosz Olejnik, dyrektor sprzedaży i marketingu w Carefleet S.A. – Całokształt wynikający z powyższych działań wpływa na finalną satysfakcję Klientów ze współpracy z naszą firmą. Satysfakcja z kolei oznacza dla nas nie tylko zadowolenie z samego produktu lub usługi, ale także z całego procesu obsługi, w tym m.in. komunikacji, oferowanego wsparcia, atencji, szybkości działania, dostępności do informacji itp. – dodał.
W ubiegłym roku po raz kolejny Customer Satisfaction Index (CSI), wskaźnik, który określa poziom satysfakcji Klientów z produktów oferowanych przez firmę Carefleet, był bardzo wysoki i wyniósł 5,34 w 6-stopniowej skali. Respondenci ocenili również kluczowe obszary związane z oferowanymi przez Carefleet usługami. Były to: zakup wynajmu, bieżące serwisowanie i przeglądy, obsługa ogumienia, naprawy powypadkowe i Assistance oraz zdanie pojazdu i koniec kontraktu. W 6-stopniowej skali, każdy obszar będący przedmiotem badania otrzymał ocenę powyżej 5 punktów. Z badania wynika także, że niemal 95% Klientów jest zadowolonych z poziomu obsługi oferowanej przez Carefleet.
– Tak wysoka ocena to dla nas nie tylko powód do dumy, ale również motywacja do dalszej, intensywnej pracy nad rozwojem usług oraz ciągłym podwyższaniem standardów obsługi kontraktów. Każda opinia jest dla nas niezwykle istotna, a każda informacja na temat tego, co jeszcze możemy poprawić, stanowi cenną wskazówkę. Zdajemy sobie sprawę, że wysoka satysfakcja Klienta to coś, co nie jest nam dane na zawsze – podsumował Bartosz Olejnik.
Badanie zostało przeprowadzone technikami CATI (wywiady telefoniczne) oraz CAWI (samodzielne wypełnienie ankiety). Instytut Keralla Research jest pierwszą w Polsce agencją badań marketingowych specjalizującą się w badaniach firm (business to business). Od 2006 roku dostarcza raporty z badań zarządom, managerom, właścicielom, inwestorom i decydentom. Na przestrzeni niemal 15 lat działalności Instytut Keralla zrealizował badania dla setek czołowych krajowych i międzynarodowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku.