ZAPYTAJ O OFERTĘ LinkedIn Carefleet Facebook Carefleet

Carefleet realizuje kolejne kontrakty na samochody elektryczne

W czerwcu do floty firmy Brintons Agnella, największego w Polsce producenta dywanów i wykładzin, trafił 100-procentowo bezemisyjny Nissan Leaf, sfinansowany przez Carefleet S.A. w formie wynajmu długoterminowego. Nowa wersja najlepiej sprzedającego się na świecie samochodu elektrycznego została wyposażona w zaawansowane rozwiązania gwarantujące bezpieczeństwo i wyjątkowy komfort jazdy. To już kolejny w tym roku kontrakt na auta „z wtyczką” zrealizowany przez Carefleet.

Nissan Leaf należy do grona prekursorów segmentu samochodów elektrycznych. Jego aktualna odsłona zadebiutowała w 2017 roku, szybko stając się jednym z najchętniej kupowanych „elektryków” w Polsce – według IBRM Samar w 2020 roku sprzedano 491 egzemplarzy. W porównaniu z poprzednią wersją nowy model wyróżnia się bardziej stonowanym designem oraz zauważalnie większym zasięgiem. Dodatkowe atuty stanowią nowoczesne systemy wsparcia kierowcy, przestronne wnętrze i pakowny bagażnik. Nissan sfinansowany dla Brintons Agnella będzie wykorzystywany przede wszystkim do jazdy na terenie Białegostoku, gdzie mieści się siedziba przedsiębiorstwa.  

– Polskie firmy coraz częściej przekonują się do samochodów w pełni elektrycznych. Dzięki rozwiązaniom takim jak wynajem długoterminowy cena zakupu pojazdów bezemisyjnych przestaje być istotną barierą dla przedsiębiorców. Ponadto coraz częściej zwracają oni uwagę na TCO, czyli całkowite koszty użytkowania aut, a te w przypadku elektryków i samochodów z napędami tradycyjnymi są bardzo podobne – mówi Frederic Lustig, prezes zarządu Carefleet S.A. – Dodatkowo potrzeba ograniczenia wpływu transportu na środowisko, jeszcze niedawno rozpatrywana w kategorii wyzwań przyszłości, dla przedsiębiorców na całym świecie staje się obecnie sprawą priorytetową. To nie tylko kwestia większej świadomości ekologicznej, ale także coraz wyraźniej artykułowanych  oczekiwań konsumentów i opinii publicznej. Dlatego również w Polsce systematycznie rośnie liczba firm, które wpisują wykorzystanie aut bez emisyjnych w strategie zrównoważonego rozwoju – dodaje.

Do takich firm należy m.in.  DPD Polska, dla której Carefleet od początku 2021 roku sfinansował już 100 pojazdów bezemisyjnych. W pierwszym kwartale do floty lidera krajowego rynku kurierskiego trafiło 50 elektrycznych MAN-ów, w maju natomiast 50 Mercedesów-Benz e-Vito furgon. Jak podkreśla DPD Polska, decyzja o wykorzystaniu pojazdów bezemisyjnych ma ułatwić osiągnięcie jednego z celów długofalowej strategii zrównoważonego rozwoju DPDgroup, czyli neutralności doręczeń. Międzynarodowa sieć kurierska zobowiązała się do 2025 r. znacząco obniżyć ślad węglowy w wybranych europejskich miastach i zmniejszyć emisje o co najmniej 80% w porównaniu z rokiem 2020.

– Jestem dumny z zaufania, jakim obdarzają nas Klienci, powierzając w ręce Carefleet finansowanie i obsługę swoich pojazdów bezemisyjnych. Jednocześnie cieszę się, że możemy wspierać ich w budowaniu ekologicznych flot, tym bardziej, iż podobnie jak wszystkie podmioty Grupy Crédit Agricole, promujemy czystą i odpowiedzialną politykę inwestycyjną, a elektromobilność to jeden z naszych kierunków strategicznych – dodaje Frederic Lustig.

 

Aktualności

Carefleet S.A. na liście Diamentów Forbesa 2023

Aktualności Carefleet, 2023-01-30

Miesięcznik Forbes ogłosił swoją listę Diamentów Forbesa 2023. Wśród wyróżnionych, najszybciej rozwijających się firm w Polsce, po raz siódmy znalazł się Carefleet S.A. Prestiżowe ...

Działamy z korzyścią dla Twojego biznesu.

Aktualności Carefleet, 2023-01-16

Od ponad 20 lat jesteśmy częścią szeroko rozpoznawalnej marki – Credit Agricole. Nowa identyfikacja wizualna podkreśla naszą integralność. Zmieniamy logotyp, kolorystykę i stylistykę mate...

Pomagamy na piątkę! Wyniki corocznego badania satysfakcji klientów Carefleet za rok 2022

Aktualności Carefleet, 2023-01-11

Jak co roku, zapytaliśmy 100 naszych klientów o to, jak widzą codzienną współpracę z Carefleet. Z pomocą renomowanego Instytutu Keralla Research zadaliśmy ponad 30 szczegółowych pytań dw...