Aktualności Carefleet, 2019-12-12
Dobiegła końca 10. edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej Odblaskowi.pl, której celem jest propagowanie bezpiecznego stylu życia oraz promocja świadomych zachowań na drodze. Po raz siódmy partnerem głównym akcji została firma Carefleet S.A.
Od 10 lat nasz Odblaskowy Patrol z Zebrą na czele przemierza Polskę. Nasze działania mają na celu zaszczepienie w Polakach nawyku noszenia elementów odblaskowych po zmroku. Mamy misję, aby wykreować nową Odblaskową Polskę, w której każdy pieszy i rowerzysta będzie widoczny na drodze.
W 2019 roku:
– Ambasadorami kampanii zostali m.in. Kamil Stoch, Magdalena Kumorek, Grzegorz Krychowiak, Abelard Giza, Adam Kornacki, i Marcin Daniec.
– Odblaskowy Patrol zorganizował 20 pełnych, kilkugodzinnych eventów, a w pięciu wziął udział gościnnie.
– Odwiedziliśmy 15 polskich miast, niektóre kilkukrotnie.
– Rozdaliśmy ok. 30 000 odblasków i przejechaliśmy ponad 15 000 kilometrów.
– 25 lipca z okazji Dnia Bezpiecznego Kierowcy zorganizowaliśmy w Opolu happening dla zmotoryzowanych uczestników ruchu drogowego.
– Przy wsparciu Europejskiego Funduszu Leasingowego zorganizowaliśmy event „Bezpieczni na drodze” pod siedzibą Carefleet we Wrocławiu, w którym udział wzięli pracownicy Grupy Credit Agricole i okolicznych biurowców, dzieci z pobliskich przedszkoli, a także mieszkańcy Wrocławia.
– Rozpoczęto prace nad projektem edukacyjnym “Akademia Odblaskowej Zebry”, który docelowo ma zawierać rebusy, zagadki, krzyżówki, scenariusze zajęć dla Nauczycieli, a także bajkę “Przygody Odblaskowej Zebry” w odcinkach i w przyszłości Odblaskową Piosenkę.
– Swoim patronatem kampanię objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Instytut Transportu Samochodowego.