Aktualności Carefleet, 2019-04-22
Jak wynika ze statystyk, Polska zajmuje jedno z ostatnich w Europie miejsc pod względem bezpieczeństwa na drogach. Z myślą o poprawie sytuacji po raz kolejny ruszyła ogólnopolska akcja Odblaskowi.pl, której partnerem głównym – podobnie jak w poprzednich sześciu edycjach – została firma Carefleet S.A.
Odblaskowi.pl to ogólnopolska kampania społeczna propagująca bezpieczny styl życia oraz promująca świadome zachowania na drodze. Akcja ma na celu zaszczepienie w Polakach nawyku noszenia elementów odblaskowych po zmroku. W tym roku Odblaskowy Patrol odwiedzi m.in. Wrocław, Katowice, Gniezno, Warszawę i Białystok.
– W ramach kampanii Odblaskowi.pl odbędzie się kilkanaście wydarzeń edukacyjnych na terenie kraju. Podczas nich będziemy bawić i uczyć – przekazując informacje o bezpiecznym poruszaniu się w ruchu drogowym najmłodszym jego uczestnikom. Podczas wydarzeń wyposażamy dzieci w bezpłatne opaski odblaskowe, które przyczyniają się do poprawy ich widoczności na drodze – mówi Klaudia Rodak, marketing manager w Carefleet S.A. – Problem bezpieczeństwa na polskich drogach to dla nas kwestia szczególnie istotna. Dlatego po raz kolejny aktywnie włączamy się w realizację kampanii Odblaskowi.pl – dodaje.
Do tej pory w ramach kampanii rozdano ponad 250 000 szt. opasek odblaskowych. W działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach zaangażowało się również wiele znanych osobistości ze świata show-biznesu i sportu, m.in Kamil Stoch, Grzegoż Hyży czy Grzegorz Krychowiak.