Aktualności Carefleet, 2018-01-10
Dobiegła końca świąteczna kampania charytatywna RAZEM365. W ramach akcji pracownicy firmy Carefleet S.A. przygotowali kalendarz ze zdjęciami, na których sami wystąpili w roli modeli i modelek. Z prośbą o wsparcie inicjatywy zgłosili się do swoich klientów, partnerów biznesowych oraz firm z Grupy Europejskiego Funduszu Leasingowego, do której należy spółka. Zebrali ponad 6 tysięcy złotych, które przekazali Fundacji Kawałek Nieba na pomoc dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych.
To pierwsza tego typu inicjatywa zrealizowana przez pracowników Carefleet S.A. W ramach akcji został przygotowany dwunastostronicowy kalendarz ścienny na 2018 rok. Przedstawiciele różnych działów spółki sami zadbali o stroje, rekwizyty, a także wzięli udział w sesji zdjęciowej. Kolorowe, artystyczne zdjęcia przedstawiały uśmiechniętych ludzi z balonami, torbami pełnymi maskotek, pięknie opakowanymi prezentami. W tle pojawiły się samochody. Kalendarz przez cały rok ma przypominać o zagrożeniach wypadkami, jakie mają miejsce na polskich drogach oraz o tym, że niesienie pomocy może dawać radość i satysfakcję.
– Organizacja akcji RAZEM365 była wyjątkowym wydarzeniem w życiu naszej firmy. Zaangażowanie kolegów i koleżanek przerosło najśmielsze oczekiwania. Zebrane fundusze, zgodnie z obietnicą, zostały przekazane Fundacji Kawałek Nieba na bezpośrednią pomoc dzieciom poszkodowanym w wypadach drogowych – mówi Klaudia Rodak, marketing manager w Carefleet, która odpowiadała za koordynację całej akcji. – Zdajemy sobie sprawę, że zebrana przez nas kwota to zaledwie kropla w morzu potrzeb. Wierzymy jednak, że dzięki realizacji tego przedsięwzięcia udało nam się zwrócić uwagę wielu ludzi na problem wypadków drogowych z udziałem najmłodszych, a także na działalność Fundacji Kawałek Nieba – dodaje.
Partnerem projektu RAZEM365 była firma Fleet Meetings, wydawca magazynu flotowego Fleet. Akcja została objęta patronatem medialnym m.in. przez Polska The Times, My Company Polska, Brief.pl oraz magazyn Dziecko.