Aktualności Carefleet, 2015-10-12
Carefleet S.A. dołączył do szerokiej koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu z zaangażowaniem wspierają kampanię „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.
Kampania „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” została zainicjowana w 2014 r. przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. Akcja wykorzystuje prosty mechanizm, ukierunkowany na upowszechnienie znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, dotychczas zarezerwowanego dla opakowań i reklam piwa i uczynienie z niego symbolu społecznego manifestu odpowiedzialnych – trzeźwych kierowców. Przekaz kampanii adresowany jest do kierowców w całej Polsce poprzez zachęcanie ich do naklejenia znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” na tylnej szybie swojego samochodu.
Świadomi efektów, jakie w ciągu trwania kampanii przyniosły działania inicjatywy zdecydowaliśmy się dołączyć do akcji i dotrzeć z przekazem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” do przedsiębiorców, fleet managerów oraz kierowców flotowych – aby nie tylko budować odpowiedzialne postawy wśród samych kierowców, ale również promować brak przyzwolenia na zachowania zagrażające bezpieczeństwu wśród ich bliskich, współpasażerów oraz innych użytkowników dróg.
W związku z tym, chcielibyśmy zachęcić naszych Partnerów Biznesowych do włączenia się w akcję. Jesteśmy przekonani, że wsparcie kampanii poprzez zamieszczenie naklejki na flotowych samochodach w znaczący sposób wpłynie na zmianę świadomości kierowców, a tym samym bezpieczeństwo na drogach.
Więcej o kampanii na “Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”