W trosce o najwyższą jakość świadczonych usług, a także mając na uwadze ochronę interesów naszych Klientów oraz przysługujące im prawo do złożenia reklamacji, firma Carefleet S.A. opracowała procedurę składania reklamacji, która ma na celu przyśpieszenie i zwiększenie efektywności działań związanych z rozpatrywaniem złożonych przez Państwa wniosków.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Carefleet S.A. prosimy o kontakt z Państwa opiekunem (Account Manager). Opiekun, we współpracy z innymi, właściwymi w danej sprawie pracownikami Carefleet, podejmie wszelkie czynności niezbędne dla niezwłocznego rozwiązania problemu.
Reklamacje mogą Państwo kierować do nas także drogą telefoniczną (+48 71 377 77 00).
W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Carefleet S.A. mogą Państwo złożyć reklamację w każdej naszej jednostce obsługującej Klientów, tj.:
Reklamacja może być złożona:
1.
2. Ustnie – telefonicznie (+48 71 377 77 00) lub osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w miejscach wskazanych powyżej;
Carefleet rozpatruje reklamację i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi, Carefleet przekaże Klientowi informacje w których:
1. Wyjaśni przyczynę opóźnienia;
2. Wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy;
3. Określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.